Наукова періодика України | Проблеми і перспективи економіки та управління | ||
Газуда М. Брендинг як компонента маркетингового менеджменту виноробної промисловості / М. Газуда // Проблеми і перспективи економіки та управління. - 2016. - № 1. - С. 94-98. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ppeu_2016_1_14 Розглянуто окремі підходи до забезпечення брендингу як вагомої складової маркетингового менеджменту у різних сферах і видах економічної діяльності і, зокрема, виноробній промисловості. Окреслено необхідність розроблення брендингової стратегії з метою успішного завоювання споживчого ринку й ефективного функціонування суб'єктів господарювання за ринкових умов. Актуальності набуває управлінська складова брендингового процесу, ефективне формування якої надає змогу забезпечення результативності досліджуваного процесу. Наголошено на важливості поєднання 3-х складових, зокрема маркетингової, менеджменту й інституційної, що в результаті забезпечить синергічний ефект у сфері брендингу. Обгрунтовано необхідність державної підтримки виноробної промисловості, передусім через законодавче забезпечення функціонування суб'єктів господарювання у сфері виноробства з наданням спеціальних преференцій з метою успішної їх діяльності. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Газуда М. Брендинг як компонента маркетингового менеджменту виноробної промисловості / М. Газуда // Проблеми і перспективи економіки та управління. - 2016. - № 1. - С. 94-98. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ppeu_2016_1_14.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |