Наукова періодика України | Проблеми і перспективи економіки та управління | ||
Пазюк В. Л. Визначення ефективності винного бренда / В. Л. Пазюк // Проблеми і перспективи економіки та управління. - 2015. - № 3. - С. 171-175. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ppeu_2015_3_24 Визначено ефективність винного бренда (ВБ). Розкрито соціальну спрямованість бренда, послідовність його формування. Зазначено основні фактори, що впливають на ефективність винного бренда. Визначено підгрунтя для створення ВБ. Доведено, що ефективність ВБ залежить як від приросту прибутку, завдяки його наявності, так і складових витрат, пов'язаних з формуванням і просуванням бренда. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Пазюк В. Л. Визначення ефективності винного бренда / В. Л. Пазюк // Проблеми і перспективи економіки та управління. - 2015. - № 3. - С. 171-175. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ppeu_2015_3_24.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |