Наукова періодика України Проблеми і перспективи економіки та управління


Пазюк В. Л. 
Визначення ефективності винного бренда / В. Л. Пазюк // Проблеми і перспективи економіки та управління. - 2015. - № 3. - С. 171-175. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ppeu_2015_3_24
Визначено ефективність винного бренда (ВБ). Розкрито соціальну спрямованість бренда, послідовність його формування. Зазначено основні фактори, що впливають на ефективність винного бренда. Визначено підгрунтя для створення ВБ. Доведено, що ефективність ВБ залежить як від приросту прибутку, завдяки його наявності, так і складових витрат, пов'язаних з формуванням і просуванням бренда.
  Повний текст PDF - 191.909 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Пазюк В.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Пазюк В. Л. Визначення ефективності винного бренда / В. Л. Пазюк // Проблеми і перспективи економіки та управління. - 2015. - № 3. - С. 171-175. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ppeu_2015_3_24.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Пазюк Вікторія Леонідівна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського