Наукова періодика України | Проблеми і перспективи розвитку підприємництва | ||
Блажей І. О. Екологічний маркетинг: дилема корисності / І. О. Блажей // Проблеми і перспективи розвитку підприємництва. - 2016. - № 3(1). - С. 5-9 . - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/piprp_2016_3%281%29__3 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Блажей І. О. Екологічний маркетинг: дилема корисності / І. О. Блажей // Проблеми і перспективи розвитку підприємництва. - 2016. - № 3(1). - С. 5-9 . - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/piprp_2016_3(1)__3.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |