Наукова періодика України | Проблеми і перспективи розвитку підприємництва | ||
Горова К. О. Використання сучасних засобів реклами у маркетинговій діяльності спортивного клубу / К. О. Горова, О. В. Кіпоренко // Проблеми і перспективи розвитку підприємництва. - 2016. - № 2(2). - С. 12-18. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/piprp_2016_2%282%29__4 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Горова К. О. Використання сучасних засобів реклами у маркетинговій діяльності спортивного клубу / К. О. Горова, О. В. Кіпоренко // Проблеми і перспективи розвитку підприємництва. - 2016. - № 2(2). - С. 12-18. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/piprp_2016_2(2)__4.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |