Наукова періодика України Проблеми і перспективи розвитку підприємництва


Прядко О.М. 
Впровадження клієнтоорієнтованої маркетингової стратегії в мережеві торговельні підприємства / О.М. Прядко, І.Ю. Тарасов // Проблеми і перспективи розвитку підприємництва. - 2015. - № 4. - С. 5-10. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/piprp_2015_4_3
  Повний текст PDF - 500.526 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Прядко О.
  • Тарасов І.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Прядко О.М. Впровадження клієнтоорієнтованої маркетингової стратегії в мережеві торговельні підприємства / О.М. Прядко, І.Ю. Тарасов // Проблеми і перспективи розвитку підприємництва. - 2015. - № 4. - С. 5-10. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/piprp_2015_4_3.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Прядко Ольга Миколаївна (економічні науки)
  • Тарасов Ігор Юрійович (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського