Наукова періодика України | Проблеми і перспективи розвитку підприємництва | ||
Андрієнко Н. М. Формування системи маркетингу у виробничих бізнес-структурах в процесі їх комерціалізації / Н. М. Андрієнко // Проблеми і перспективи розвитку підприємництва. - 2015. - № 1(1). - С. 142-149. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/piprp_2015_1%281%29__27 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Андрієнко Н. М. Формування системи маркетингу у виробничих бізнес-структурах в процесі їх комерціалізації / Н. М. Андрієнко // Проблеми і перспективи розвитку підприємництва. - 2015. - № 1(1). - С. 142-149. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/piprp_2015_1(1)__27. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |