Наукова періодика України | Проблеми і перспективи розвитку підприємництва | ||
Островерх С. А. Відвідуваність матчів як показник ефективності управління брендом футбольного клубу / С. А. Островерх // Проблеми і перспективи розвитку підприємництва. - 2014. - № 2(2). - С. 100-107. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/piprp_2014_2%282%29__22 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Островерх С. А. Відвідуваність матчів як показник ефективності управління брендом футбольного клубу / С. А. Островерх // Проблеми і перспективи розвитку підприємництва. - 2014. - № 2(2). - С. 100-107. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/piprp_2014_2(2)__22. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |