Наукова періодика України Проблеми і перспективи розвитку підприємництва


Островерх С. А. 
Відвідуваність матчів як показник ефективності управління брендом футбольного клубу / С. А. Островерх // Проблеми і перспективи розвитку підприємництва. - 2014. - № 2(2). - С. 100-107. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/piprp_2014_2%282%29__22
  Повний текст PDF - 1.141 Mb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Островерх С.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Островерх С. А. Відвідуваність матчів як показник ефективності управління брендом футбольного клубу / С. А. Островерх // Проблеми і перспективи розвитку підприємництва. - 2014. - № 2(2). - С. 100-107. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/piprp_2014_2(2)__22.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського