Наукова періодика України Проблеми і перспективи розвитку підприємництва


Безпарточний М. Г. 
Private Label як маркетинговий інструмент збільшення обсягів товарообігу торговельних підприємств / М. Г. Безпарточний // Проблеми і перспективи розвитку підприємництва. - 2014. - № 2(2). - С. 71-75. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/piprp_2014_2%282%29__16
  Повний текст PDF - 445.781 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Безпарточний М.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Безпарточний М. Г. Private Label як маркетинговий інструмент збільшення обсягів товарообігу торговельних підприємств / М. Г. Безпарточний // Проблеми і перспективи розвитку підприємництва. - 2014. - № 2(2). - С. 71-75. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/piprp_2014_2(2)__16.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Безпарточний Максим Григорович (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського