Наукова періодика України | Проблеми і перспективи розвитку підприємництва | ||
Приходько Д. О. Удосконалення класифікації брендів / Д. О. Приходько // Проблеми і перспективи розвитку підприємництва. - 2012. - № 2. - С. 50-55. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/piprp_2012_2_12 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Приходько Д. О. Удосконалення класифікації брендів / Д. О. Приходько // Проблеми і перспективи розвитку підприємництва. - 2012. - № 2. - С. 50-55. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/piprp_2012_2_12.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |