Наукова періодика України | Педагогічний пошук | ||
Соловей Л. А. Діагностика рівнів сформованості інтонаційного самоконтролю студентів мистецьких факультетів / Л. А. Соловей // Педагогічний пошук. - 2014. - № 2. - С. 29–31. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pedp_2014_2_10 Висвітлено стан вокально-хорової підготовки студентів мистецьких факультетів ВНЗ. Визначено критерії, показники та рівні сформованості інтонаційного самоконтролю майбутніх учителів музики у процесі вокально-хорової підготовки на базі музично-мистецьких факультетів чотирьох університетів України протягом 2010 - 2012 рр. Дослідження проводилося методом відкритого анкетування. Констатовано незадовільний рівень підготовки студентів, що виражено у невпевненості у своїх діях, незадоволеності щодо виконання вокально-хорового твору, слабкості асоціативно-образної пам'яті тощо. Надано рекомендації щодо шляхів саморозвитку та самовдосконалення професійних здібностей майбутнього вчителя музики.Отражено состояние вокально-хоровой подготовки студентов художественных факультетов ВУЗ. Определены критерии, показатели и уровни сформированности интонационного самоконтроля будущих учителей музыки в процессе вокально-хоровой подготовки на базе музыкально-художественных факультетов четырех университетов Украины в течение 2010 - 2012 гг. Исследование проводилось методом открытого анкетирования. Констатирован неудовлетворительный уровень подготовки студентов, что выражается в неуверенности в своих действиях, неудовлетворенности по поводу выполнения вокально-хорового произведения, слабости ассоциативно-образной памяти и т. п. Даны рекомендации относительно путей саморазвития и самосовершенствования профессиональных способностей будущего учителя музыки.Reflecting the state of vocal and choral training of students of art faculties of universities. The criteria, indicators and levels of formation of self-control intonation future music teachers in the process of vocal and choral training at the musical and artistic faculties of four universities in Ukraine during 2010 - 2012. The study was conducted through open questioning. Ascertained the unsatisfactory level of students, which is expressed in the uncertainty in their actions, dissatisfaction with the implementation of vocal and choral works, the weakness of the associative-shaped memory, and the like. Recommendations on how to self-development and self-improvement of professional skills of the future teacher of music. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Соловей Л. А. Діагностика рівнів сформованості інтонаційного самоконтролю студентів мистецьких факультетів / Л. А. Соловей // Педагогічний пошук. - 2014. - № 2. - С. 29–31. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pedp_2014_2_10. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |