Наукова періодика України Педагогічний пошук


Павлічук В. І. 
Роль концертмейстера у вихованні творчої особистості співака в класі постановки голосу / В. І. Павлічук, Л. А. Левчук // Педагогічний пошук. - 2013. - № 3. - С. 21-22. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pedp_2013_3_7
Розкрито специфіку роботи концертмейстера на заняттях з постановки голосу. Проаналізовано специфіку ансамблевих відносин співака та концертмейстера у спільній навчальній діяльності. Увагу сконцентровано на основній меті акомпанування – досягненні загального ансамблю, що обумовлюється єдністю художніх намірів обох партнерів – соліста та піаніста – і одночасним розумінням кожним із них своїх функцій у втіленні змісту музичного твору. Наголошено на якостях діяльності концертмейстера – чуйності до партнера, психологічній підтримці перед виступом і музичній – на виступі. Зроблено висновок, що у діяльності концертмейстера в класі вокалу об’єднуються творчі, психологічні та педагогічні функції. З’ясовано, що професійна діяльність акомпаніатора потребує високої працездатності, гарної пам’яті та витримки, волі, педагогічного такту і чуйності, наявності музично-виконавських навичок, володіння ансамблевою технікою, знання основ співочого мистецтва, відмінного музичного слуху.Раскрыта специфика работы концертмейстера на занятиях по постановке голоса. Проанализирована специфика ансамблевых отношений певца и концертмейстера в общей учебной деятельности. Внимание сконцентрировано на основной цели аккомпанирования – достижении общего ансамбля, что обусловливается единством художественных намерений обоих партнеров – солиста и пианиста - и одновременным пониманием каждым из них своих функций в воплощении содержания музыкального произведения. Отмечены профессиональные качества концертмейстера – чуткость к партнеру, психологическая поддержка перед выступлением и музыкальная – на выступлении. Сделан вывод, что в деятельности концертмейстера в классе вокала объединяются творческие, психологические и педагогические функции. Выяснено, что профессиональная деятельность аккомпаниатора требует высокой работоспособности, хорошей памяти и выдержки, воли, педагогического такта и чуткости, наличия музыкально-исполнительских навыков, владения ансамблевой техникой, знания основ певческого искусства, отличного музыкального слуха.It is specificity of concertmaster in the classroom for voice training. It is specific character of the ensemble of relations singer and accompanist in common training activities. Attention is focused on the main goal accompany – achieving an overall ensemble , which is due to the unity of artistic intentions of both partners – singer and pianist - and while each of them understanding their functions in the incarnation content of music. It is marked the professional quality of the leader – sensitivity to partner psychological support before the performance and music – on speech. Concluded that the activity in the class vocal accompanist combine creative, psychological and pedagogical functions. Found that professional activity accompanist requires high efficiency, good memory and endurance, will, pedagogical tact and sensitivity, the presence of music-performing skills, possession of ensemble techniques, basic knowledge of the art of singing, a great ear for music.
  Повний текст PDF - 114.596 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Павлічук В.
  • Левчук Л.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Павлічук В. І. Роль концертмейстера у вихованні творчої особистості співака в класі постановки голосу / В. І. Павлічук, Л. А. Левчук // Педагогічний пошук. - 2013. - № 3. - С. 21-22. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pedp_2013_3_7.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського