![]() | Наукова періодика України | ![]() | Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології |
Джаман Т. Діагностика готовності вчителів початкової школи до освітньої діяльності в умовах інклюзивного навчання / Т. Джаман // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. - 2020. - № 8. - С. 171-180. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pednauk_2020_8_16 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Джаман Т. Діагностика готовності вчителів початкової школи до освітньої діяльності в умовах інклюзивного навчання / Т. Джаман // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. - 2020. - № 8. - С. 171-180. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pednauk_2020_8_16.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![]() |
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |