Наукова періодика України | Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології | ||
Бурак М. Ефективність методики взаємопов’язаного формування в майбутніх викладачів англійської мови професійно орієнтованої компетентності в говорінні та інформаційно-комунікаційної компетентності / М. Бурак // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. - 2019. - № 1. - С. 3-17. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pednauk_2019_1_3 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Бурак М. Ефективність методики взаємопов’язаного формування в майбутніх викладачів англійської мови професійно орієнтованої компетентності в говорінні та інформаційно-комунікаційної компетентності / М. Бурак // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. - 2019. - № 1. - С. 3-17. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pednauk_2019_1_3.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |