Наукова періодика України Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології


Лі Ює 
Критерії оцінювання сформованості художньо-смислових уявлень майбутніх учителів музики / Лі Ює // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. - 2018. - № 2. - С. 166-175. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pednauk_2018_2_18
  Повний текст PDF - 895.514 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Лі Ює

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Лі Ює Критерії оцінювання сформованості художньо-смислових уявлень майбутніх учителів музики / Лі Ює // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. - 2018. - № 2. - С. 166-175. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pednauk_2018_2_18.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського