Наукова періодика України | Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології | ||
Лі Ює Критерії оцінювання сформованості художньо-смислових уявлень майбутніх учителів музики / Лі Ює // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. - 2018. - № 2. - С. 166-175. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pednauk_2018_2_18 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Лі Ює Критерії оцінювання сформованості художньо-смислових уявлень майбутніх учителів музики / Лі Ює // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. - 2018. - № 2. - С. 166-175. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pednauk_2018_2_18. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |