Наукова періодика України | Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології | ||
Кущова Т. Етапи формування і проблеми дослідження педагогічної спадщини А. М. Топорова / Т. Кущова // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. - 2017. - № 3. - С. 209-221. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pednauk_2017_3_21 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Кущова Т. Етапи формування і проблеми дослідження педагогічної спадщини А. М. Топорова / Т. Кущова // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. - 2017. - № 3. - С. 209-221. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pednauk_2017_3_21.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |