Наукова періодика України | Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології | ||
Головко М. Використання можливостей феноменологічного підходу до викладання педагогічних дисциплін / М. Головко, Л. Крайнова // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. - 2016. - № 4. - С. 220-228. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pednauk_2016_4_32 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Головко М. Використання можливостей феноменологічного підходу до викладання педагогічних дисциплін / М. Головко, Л. Крайнова // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. - 2016. - № 4. - С. 220-228. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pednauk_2016_4_32.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |