Наукова періодика України | Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології | ||
Чуричканич І. Классификация когнитивно-графических моделей в инновационной технологии проблемно-модульного обучения / І. Чуричканич // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. - 2016. - № 3. - С. 356-363. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pednauk_2016_3_46 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Чуричканич І. Классификация когнитивно-графических моделей в инновационной технологии проблемно-модульного обучения / І. Чуричканич // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. - 2016. - № 3. - С. 356-363. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pednauk_2016_3_46.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |