Наукова періодика України | Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології | ||
Албул І. В Ідея цілісного підходу вивчення дитини в Харківській педологічній школі в діяльності І. Соколянського / І. В Албул, О. О. Кабанова // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. - 2015. - № 5. - С. 59-67. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pednauk_2015_5_9 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Албул І. В Ідея цілісного підходу вивчення дитини в Харківській педологічній школі в діяльності І. Соколянського / І. В Албул, О. О. Кабанова // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. - 2015. - № 5. - С. 59-67. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pednauk_2015_5_9. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |