Наукова періодика України | Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології | ||
Степура Ю. Г. Підготовка майбутніх педагогів до впровадження засобів естетотерапії в систему соціального виховання молодших школярів: стан та перспективи / Ю. Г. Степура // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. - 2015. - № 4. - С. 430-438. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pednauk_2015_4_55 Розкрито проблему підготовки майбутніх педагогів початкової школи до використання засобів естетотерапії (ЗЕТ) у соціальному вихованні (СВ) учнів. Проаналізовано теоретико-методологічні підходи до визначення базових понять "соціальне виховання молодших школярів", "естетотерапія", "засоби естетотерапії", "естетотерапевтична діяльність педагогів початкової школи в руслі соціального виховання учнів", уточнено сутність поняття "підготовка майбутніх педагогів до соціального виховання молодших школярів засобами естетотерапії". Обгрунтовано соціально-педагогічну доцільність упровадження ЗЕТ. Визначено критерії, показники та рівні готовності майбутніх педагогів до застосування ЗЕТ у СВ молодших школярів. Розроблено й експериментально перевірено ефективність структурно-функціональної моделі підготовки майбутніх педагогів до СВ молодших школярів ЗЕТ і педагогічних умов її успішної реалізації. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Степура Ю. Г. Підготовка майбутніх педагогів до впровадження засобів естетотерапії в систему соціального виховання молодших школярів: стан та перспективи / Ю. Г. Степура // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. - 2015. - № 4. - С. 430-438. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pednauk_2015_4_55.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |