Наукова періодика України | Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології | ||
Мединська С. І. Теоретичні засади та методичні аспекти іншомовної підготовки викладачів-предметників ВНЗ до подальшої участі в міжнародних проектах в умовах інноваційного розвитку освітнього простору / С. І. Мединська // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. - 2015. - № 3. - С. 405-413. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pednauk_2015_3_50 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Мединська С. І. Теоретичні засади та методичні аспекти іншомовної підготовки викладачів-предметників ВНЗ до подальшої участі в міжнародних проектах в умовах інноваційного розвитку освітнього простору / С. І. Мединська // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. - 2015. - № 3. - С. 405-413. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pednauk_2015_3_50. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |