Наукова періодика України | Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології | ||
Проценко І. І. Рефлексивно-оцінна діяльність суб’єктів навчання у процесі евристичної діалогової взаємодії / І. І. Проценко // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. - 2014. - № 3. - С. 314-322. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pednauk_2014_3_42 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Проценко І. І. Рефлексивно-оцінна діяльність суб’єктів навчання у процесі евристичної діалогової взаємодії / І. І. Проценко // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. - 2014. - № 3. - С. 314-322. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pednauk_2014_3_42.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |