![]() | Наукова періодика України | ![]() | Педагогічний дискурс |
Андрійчук Н. Формування лінгвосоціокультурної компетенції студентів, які вивчають кілька іноземних мов, на заняттях з домашнього читання в спеціалізованих ВНЗ / Н. Андрійчук // Педагогічний дискурс. - 2014. - Вип. 16. - С. 14-18. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/peddysk_2014_16_4 Розглянуто питання про можливу доцільність корекції загальнометодичних установок, які регламентують принципи навчання першої іноземної мови, в аспекті використання її ресурсів з метою полегшення наступного засвоєння студентами лінгвосоціокультурних параметрів другої іноземної мови. Запропоновано комплекс вправ, спрямованих на формування лінгвосоціокультурної компетенції студентів молодших курсів факультетів іноземних мов на заняттях з домашнього читання, а саме: на їх ознайомлення з уявленнями британців про інші європейські культури та національно-специфічні риси їх представників.Рассмотрен вопрос о возможной целесообразности коррекции общеметодических установок, регламентирующих принципы обучения первому иностранному языку в аспекте использования его ресурсов с целью облегчения последующего усвоения учащимися лингвосоциокультурных параметров второго иностранного языка. Предложен комплекс упражнений, направленных на формирование лингвосоциокультурной компетенции студентов младших курсов факультетов иностранных языков на занятиях по домашнему чтению, а именно: на их ознакомление с представлениями британцев о других европейских культурах и национально-специфических чертах их представителей. The article brings up the question of prospective improvement of general methodological principles which regulate the teaching of a first foreign language. The author suggests to use the inner resources of the first foreign language so as to ease the students’ way into acquiring a basic command of the social-cultural parameters of a second foreign language. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Андрійчук Н. Формування лінгвосоціокультурної компетенції студентів, які вивчають кілька іноземних мов, на заняттях з домашнього читання в спеціалізованих ВНЗ / Н. Андрійчук // Педагогічний дискурс. - 2014. - Вип. 16. - С. 14-18. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/peddysk_2014_16_4.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![]() |
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |