Наукова періодика України Педагогічний дискурс


Дзюбата З. 
Формування професійних комунікативних умінь усного мовлення майбутніх аграрників у процесі інтеграції навчальних дисциплін у ВНЗ / З. Дзюбата // Педагогічний дискурс. - 2014. - Вип. 16. - С. 45-51. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/peddysk_2014_16_10
Визначено шляхи оптимізації процесу формування умінь професійного спілкування засобами інтеграції дисциплін гуманітарного циклу на рівні методів навчання. Виконання завдань сучасної аграрної політики потребує висококваліфікованих працівників, які є не лише фахівцями зі сформованою професійною компетентністю, а й фахівцями із розвиненими комунікативними уміннями, здатними до ефективного міжособистісного, ділового та фахового спілкування як рідною, так і іноземною мовами. Зазначено, що інтеграція низки гуманітарних дисциплін є ефективним засобом цілеспрямованого формування комунікативних умінь майбутніх аграрників, оскільки відкриває можливості для ширшого застосування і практики таких умінь у процесі професійної підготовки фахівців і забезпечує оптимізацію процесу щодо результативності та затрат навчального часу. На підставі аналізу особливостей та труднощів формування комунікативних умінь майбутніх аграрників на сучасному етапі у ВНЗ і дослідження інтеграційного потенціалу низки гуманітарних дисциплін запропоновано шляхи оптимізації форм і методів навчального процесу з метою цілеспрямованого та ефективного формування комунікативних умінь майбутніх аграрників у такій сфері мовленнєвої діяльності як говоріння. Рассмотрены пути оптимизации процесса формирования умений профессионального общения средствами интеграции дисциплин гуманитарного цикла на уровне методов обучения. Выполнение задач современной аграрной политики требует высококвалифицированных работников, которые являются не только специалистами со сложившейся профессиональной компетентностью, но и специалистами с развитыми коммуникативными умениями, способными к эффективному межличностному, деловому и профессиональному общению как на родном, так и иностранном языках. Отмечено, что интеграция ряда гуманитарных дисциплин является эффективным средством целенаправленного формирования коммуникативных умений будущих аграриев, поскольку открывает возможности для широкого применения и практики таких умений в процессе профессиональной подготовки специалистов и обеспечивает оптимизацию процесса по результативности и затратам учебного времени. На основе анализа особенностей и трудностей формирования коммуникативных умений будущих аграриев на современном этапе в ВУЗ и исследования интеграционного потенциала ряда гуманитарных дисциплин предложены пути оптимизации форм и методов учебного процесса с целью целенаправленного и эффективного формирования коммуникативных умений будущих аграриев в такой сфере речевой деятельности как говорение.The article investigates the ways to optimize the process of forming would-be agrarians’ communication skills by means of using integration methods when teaching Humanities.The effective performance of the tasks of modern agrarian politics needs highly qualified workers, who are not only specialists with well-formed professional competence, but specialists, who have well-developed communication skills needed for their effective interpersonal and professional communication in their native and foreign languages.
  Повний текст PDF - 255.092 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Дзюбата З.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Дзюбата З. Формування професійних комунікативних умінь усного мовлення майбутніх аграрників у процесі інтеграції навчальних дисциплін у ВНЗ / З. Дзюбата // Педагогічний дискурс. - 2014. - Вип. 16. - С. 45-51. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/peddysk_2014_16_10.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Дзюбата Зоряна Ігорівна (педагогічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського