Наукова періодика України Педагогічний дискурс


Міхно О. П. 
Педагогічні статті Льва Толстого як джерело дослідження проблеми психолого-педагогічної характеристики особистості учня / О. П. Міхно // Педагогічний дискурс. - 2013. - Вип. 15. - С. 481-486. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/peddysk_2013_15_98
Проаналізовано педагогічні статті Льва Толстого, що містять одні з найбільш ранніх спроб в історії вітчизняної педагогіки дослідити та описати психолого-педагогічні особливості школярів. Простежено індивідуальний підхід до учнів Яснополянської школи і виокремлено такі елементи характеристик, як образність, психологізм, увага до емоційних якостей вихованця. Доведено, що педагогічні статті Л. Толстого є релевантним джерелом історико-педагогічного дослідження проблеми психолого-педагогічної характеристики особистості учня. Проанализированы педагогические статьи Льва Толстого, содержащие одни из самых ранних попыток в истории отечественной педагогики исследовать и описать психолого-педагогические особенности школьников. Прослежен индивидуальный подход к учащимся Яснополянской школы и выделены следующие элементы характеристик: образность, психологизм, внимание к эмоциональным качествам воспитанника. Доказано, что педагогические статьи Л. Толстого являются релевантным источником историко-педагогического исследования проблемы психолого-педагогической характеристики личности ученика.The pedagogical articles of Lev Tolstoy, containing some of the earliest attempts to explore the history of pedagogy are analyzed and the psychological and pedagogical features of schoolchildren is described. An individual approach to Yasnaya Polyana school students is traced and the following characteristics of the elements: imagery, psychology, attention to the emotional qualities of the pupil are identified. It is proved that the teaching of Lev Tolstoy articles are relevant sources of historical and pedagogical research problems of psychological and pedagogical characteristics of the individual student.
  Повний текст PDF - 281.013 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Міхно О.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Міхно О. П. Педагогічні статті Льва Толстого як джерело дослідження проблеми психолого-педагогічної характеристики особистості учня / О. П. Міхно // Педагогічний дискурс. - 2013. - Вип. 15. - С. 481-486. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/peddysk_2013_15_98.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Міхно Олександр Петрович (1973–) (педагогічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського