Наукова періодика України Педагогічний дискурс


Діденко А. М. 
Місце дитячого самоврядування у виховній системі Януша Корчака / А. М. Діденко // Педагогічний дискурс. - 2013. - Вип. 15. - С. 199-202. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/peddysk_2013_15_43
Узагальнено та охарактеризовано педагогічний досвід Я. Корчака в становленні та розвитку системи дитячого самоврядування. На основі вивчення праць провідних дослідників творчості видатного польського педагога визначено концептуальні засади, структуру, зміст, етапи розвитку системи дитячого самоврядування, його соціально-формувальний гуманістичний характер. Виокремлено рівні та функції педагогічного керівництва Я. Корчака розвитком дитячого самоврядування. Проаналізовано виховну ефективність дитячого самоврядування в опікунських закладах Я. Корчака як основу реалізації демократичних прав і свобод дитини, спосіб гуманізації виховання, метод формування громадянської відповідальності, форму організації діяльності підростаючого покоління.Охарактеризован педагогический опыт Я. Корчака в становлении и развитии системы детского самоуправления. На основе изучения трудов ведущих исследователей творчества выдающегося польского педагога определены концептуальные принципы, структура, содержание, этапы развития системы детского самоуправления, ее социально-формирующий гуманистический характер, уровни и функции педагогического руководства Я. Корчака развитием детского самоуправления. Проанализирована воспитательная эффективность детского самоуправления в попечительских учреждениях Я. Корчака как основа реализации демократических прав и свобод ребенка, способ гуманизации воспитания, метод формирования гражданской ответственности, форма организации деятельности подрастающего поколения. The article summarized and described teaching experience of J. Korczak in the formation and development of children’s self-government. On the basis of study of works of the leading researchers of the creative work of the outstanding Polish teacher the conceptual principles, structure, content; stages of development of children’s self-government, its social and formational humanistic character are defined. The levels and functions of J.Korczakʼs educational management by development of the children’s self-government are distinguished. Analyzed the educational effectiveness of children’s self-government at the custodial establishments of J.Korczak as a basis for the realization of democratic rights and freedoms of the child, the way of humanization of education, the method of formation of a civil responsibility, with the form of organization of the activity of the younger generation.
  Повний текст PDF - 271.049 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Діденко А.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Діденко А. М. Місце дитячого самоврядування у виховній системі Януша Корчака / А. М. Діденко // Педагогічний дискурс. - 2013. - Вип. 15. - С. 199-202. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/peddysk_2013_15_43.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського