Наукова періодика України Педагогічний дискурс


Гончаренко Н. В. 
Історіографія дослідження проблеми викладання іноземних мов у контексті розвитку реального напряму вітчизняної освіти (друга половина ХІХ − початок ХХ століття) / Н. В. Гончаренко // Педагогічний дискурс. - 2013. - Вип. 15. - С. 175-181. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/peddysk_2013_15_38
Здійснено історіографічний огляд джерел та з'ясовано стан дослідження проблеми викладання іноземних мов у контексті розвитку реального напряму вітчизняної освіти другої половини ХІХ − початку ХХ ст. Виявлено, що вчені у своїх розвідках приділяли увагу таким питанням досліджуваної проблеми, як: історії розвитку середньої школи, реформуванню освітньої системи, становленню та функціонуванню реальних училищ, перевагам класичної та реальної освіти, методиці викладання окремих предметів у реальних училищах, вдосконаленню навчального процесу, висвітленню поглядів педагогів на початкову та середню освіту, аналізу дискусій навколо класицизму і реалізму та проектів статутів гімназій, процесу запровадження і поширенню іноземних мов у різних типах середніх навчальних закладів, історії становлення організаційних засад, змісту і форм підготовки вчителя іноземної мови.Осуществлен историографический обзор источников и выяснено состояние исследования проблемы преподавания иностранных языков в контексте развития реального направления отечественного образования второй половины ХІХ − начало ХХ в. Обнаружено, что ученые в своих разведках уделяли внимание таким вопросам исследуемой проблемы, как: истории развития средней школы, реформированию образовательной системы, становлению и функционированию реальных училищ, преимуществ классического и реального образования, методике преподавания отдельных предметов в реальных училищах, совершенствованию учебного процесса, освещению взглядов педагогов на начальное и среднее образование, анализу дискуссий вокруг классицизма и реализма, проектов уставов гимназий, процессу внедрения и распространению иностранных языков в разных типах средних учебных заведений, истории становления организационных принципов, содержания и форм подготовки учителя иностранного языка.Historyographical review of the sources has been made and the state of the investigation offoreign languages teachingproblem in the contest of real native education tendencies developmentof late XIX early XX century has been defined. It was defined that scientists in their researchers paid attention to such problems of the investigation as: secondary school development, reformation of educational system, statement and functioning of real secondary schools, advantages of classical and real education, methodology of some subjects teaching in real secondary schools, the educational processimprovement, enlighten of pedagogs’views on the primary and secondary education, analysis of the discussions aroud classicism and realism and projects of the gymnasium regulations, the process of introducing and spreading of foreign languages in different types of secondary educational establishments, history of the forming of organizing principles, content and form of of foreign languagesteachers’ training.
  Повний текст PDF - 297.587 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Гончаренко Н.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Гончаренко Н. В. Історіографія дослідження проблеми викладання іноземних мов у контексті розвитку реального напряму вітчизняної освіти (друга половина ХІХ − початок ХХ століття) / Н. В. Гончаренко // Педагогічний дискурс. - 2013. - Вип. 15. - С. 175-181. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/peddysk_2013_15_38.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Гончаренко Наталія Валеріївна (педагогічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського