Наукова періодика України Педагогічний дискурс


Хренова В. В. 
Ситуаційні тестові завдання як засіб діагностики предметних компетенцій майбутніх учителів технологій профільної школи (на прикладі дисципліни "Основи швейного виробництва") / В. В. Хренова // Педагогічний дискурс. - 2013. - Вип. 14. - С. 440-447. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/peddysk_2013_14_94
Розглянуто проблему створення ситуаційних тестових завдань як засобу діагностики рівня сформованості предметних компетенцій студентів-майбутніх учителів технології, що навчатимуть учнів старшої школи основ швейної справи. Проведено аналіз і визначено сутність понять "тест", "тестування". Подано класифікацію тестів за характерними ознаками. На підставі аналізу наукових публікацій з досліджуваної тематики з'ясовано види тестів, які доцільно використовувати як засіб діагностики компетенцій майбутніх вчителів технологій профільної школи. Розроблено та представлено компетентнісно-орієнтовані ситуаційні тестові завдання (на прикладі дисципліни "Основи швейного виробництва").Проанализирована проблема создания ситуационных тестовых заданий как средства диагностики уровня сформированности предметных компетенций студентов – будущих учителей технологии, которые будут обучать учащихся старших классов основам швейного дела. Осуществлен анализ и определена сущность понятий "тест", "тестирование". Представлена классификация тестов по характерным признакам. На основании анализа научных публикаций по исследуемой тематике определены виды тестов, которые целесообразно использовать как средство диагностики компетенций будущих учителей технологий профильной школы. Разработаны и представлены компетентностно-ориентированные ситуационные тестовые задания (на примере дисциплины 'Основы швейного производства").The article deals with the creation of situational tests as a means of diagnosing the level of formation of subject competencies students-future teachers technology that will teach high school students the basics of sewing business. It analyses the essence of the concepts of "test", 'testing". Based on the analysis of scientific publications in the studied subjects found type tests that can be used as a tool for diagnosing competencies of future teachers technology specialized schools. Competence-oriented situational test tasks (by the example of the subject Fundamentals of Sewing Production) are developed and presented.
  Повний текст PDF - 1.299 Mb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Хренова В.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Хренова В. В. Ситуаційні тестові завдання як засіб діагностики предметних компетенцій майбутніх учителів технологій профільної школи (на прикладі дисципліни "Основи швейного виробництва") / В. В. Хренова // Педагогічний дискурс. - 2013. - Вип. 14. - С. 440-447. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/peddysk_2013_14_94.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Хренова Вікторія Валеріївна (педагогічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського