Наукова періодика України | Педагогічний дискурс | ||
Прус А. В. Про компетентнісний підхід у навчанні математики в класах суспільно-гуманітарного напряму / А. В. Прус // Педагогічний дискурс. - 2013. - Вип. 14. - С. 372-376. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/peddysk_2013_14_79 Розглянуто зміст та обсяг понять "компетенція", "компетентність", "математична компетентність", "компетентнісний підхід". Проаналізовано окремі особливості сприймання математики гуманітаріями. З'ясовано особливості реалізації компетентнісного підходу в навчанні математики учнів класів суспільно-гуманітарного напряму, на основі чого визначено інтелектуальні та матеріальні засоби його реалізації. Акцентовано увагу на прикладній спрямованості математики як дієвому засобі формування математичної компетентності учнів класів суспільно-гуманітарного напряму.Рассмотрены содержание и объем понятий "компетенция", "компетентность", "математическая компетентность", "компетентностный подход". Проанализированы отдельные особенности восприятия математики гуманитариями. Выяснены особенности реализации компетентностного подхода в обучении математике учеников классов общественно-гуманитарного направления, на основании чего определены интеллектуальные и материальные средства его реализации. Акцентировано внимание на прикладной направленности математики як действенном способе формирования математической компетентности учеников классов общественно-гуманитарного направления.The article deals with the plot and volume of such notions as awareness, competence, mathematical competence, competence approach; certain peculiarities of perception of mathematics by classical scholars are analyzed; peculiarities of realization of the competent approach in teaching mathematics of the pupils in the social humanitarian classes have been cleared up; the ways of its functioning have been defined. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Прус А. В. Про компетентнісний підхід у навчанні математики в класах суспільно-гуманітарного напряму / А. В. Прус // Педагогічний дискурс. - 2013. - Вип. 14. - С. 372-376. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/peddysk_2013_14_79.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |