Наукова періодика України Педагогічний дискурс


Коновальчук І. І. 
Проблемні локуси синергетичного аналізу інноваційних освітніх процесів / І. І. Коновальчук // Педагогічний дискурс. - 2013. - Вип. 14. - С. 246-252. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/peddysk_2013_14_51
Обгрунтовано правомірність та доцільність використання синергетичної методології для дослідження освітніх інновацій. Визначено проблемні локуси дослідження інноваційних освітніх процесів, що потребують застосування синергетичного підходу та можуть знайти вирішення в координатах синергетики. Синергетичні методи дозволяють розкрити нові смислові аспекти процесів і механізмів саморозвитку та самоорганізації інноваційних педагогічних систем. Відповідно до принципів системного синергізму нововведення характеризуються самодетермінованістю, нелінійністю, ймовірністю, біфуркаційністю, багатоваріантністю змін і творчою активністю їх суб'єктів.Обоснована правомерность и целесообразность использования синергетической методологии для исследования образовательных инноваций. Определены проблемные локусы исследования инновационных образовательных процессов, которые требующих применения синергетического подхода и могут найти решение в координатах синергетики. Синергетические методы позволяют раскрыть новые смысловые аспекты процессов и механизмов саморазвития и самоорганизации инновационных педагогических систем. В соответствии с принципами системного синергизма нововведения характеризуются самодетерминованостью, нелинейностью, вероятностью, бифуркацийностью, многовариантностью изменений и творческой активностью их субъектов.Legitimacy and expediency of the use of synergetic methodology for research of educational innovations are proved. Problematic loci of research of innovative educational processes which need the application of synergetic approach are defined and can find the decision in coordinates of synergetics. Synergetic methods allow to open new semantic aspects of processes and mechanisms of self-development and self-organization of innovative pedagogical systems. In accordance with the principles of systematic synergism innovations are characterized as being self determined, non lineal, feasible, bifurcative, multivariate in changes and the subjects of innovation are also being creative.
  Повний текст PDF - 255.977 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Коновальчук І.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Коновальчук І. І. Проблемні локуси синергетичного аналізу інноваційних освітніх процесів / І. І. Коновальчук // Педагогічний дискурс. - 2013. - Вип. 14. - С. 246-252. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/peddysk_2013_14_51.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Коновальчук Іван Іванович (педагогічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського