![]() | Наукова періодика України | ![]() | Педагогічний дискурс |
Барбашова І. А. Загальна характеристика сенсорного розвитку особистості в молодшому шкільному віці / І. А. Барбашова // Педагогічний дискурс. - 2011. - Вип. 10. - С. 33-39. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/peddysk_2011_10_8 Розглянуто сенсорний розвиток молодшого школяра як психолого-педагогічну категорію. Розкрито його властивості (безперервність, незворотність, нерівномірність, індивідуальні та типологічні відмінності, стадіальність), чинники (спадковість, середовище, навчання, перцептивна активність), рушійні сили (протиріччя між перцептивними потребами та операційними можливостями особистості).Рассмотрено сенсорное развитие младшего школьника как психолого-педагогическую категорию. Раскрыты его свойства (непрерывность, необратимость, неравномерность, индивидуальные и типологические отличия, стадиальность), факторы (наследственность, среда, обучение, перцептивная активность) и движущие силы (противоречие между перцептивными потребностями и операционными возможностями личности).Sensory development of primary school children is a psycho-educational category, defined by its properties (continuity, irreversibility, non-uniformity, individual and typological differences, staidly), factors (heredity, environment, education, perceptual activity), driving forces (the contradiction between the perceptual and operational needs features of personality). Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Барбашова І. А. Загальна характеристика сенсорного розвитку особистості в молодшому шкільному віці / І. А. Барбашова // Педагогічний дискурс. - 2011. - Вип. 10. - С. 33-39. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/peddysk_2011_10_8.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![]() |
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |