Наукова періодика України | Педагогічний дискурс | ||
Кальчук М. І. Дидактична казка на уроках навчання грамоти: з досвіду використання ідей Василя Олександровича Сухомлинського / М. І. Кальчук // Педагогічний дискурс. - 2011. - Вип. 10. - С. 198-203. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/peddysk_2011_10_52 Розглянуто підхід щодо змістовної модернізації періоду навчання грамоти через цікаві форми роботи з використанням методу дидактичної казки та навчання письма за генетичним принципом.Рассмотрен подход к содержательной модернизации периода обучения грамоты через занимательные формы работы с использованием дидактической сказки и обучения письму по генетическому принципу.The approach of substantive modernization of the period of teaching literacy through entertaining forms of work using didactic tale and teaching writing according to the genetic principle have been revealed in the article. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Кальчук М. І. Дидактична казка на уроках навчання грамоти: з досвіду використання ідей Василя Олександровича Сухомлинського / М. І. Кальчук // Педагогічний дискурс. - 2011. - Вип. 10. - С. 198-203. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/peddysk_2011_10_52. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |