Наукова періодика України | Педагогічний дискурс | ||
Бричок С. Б. Сутність і зміст процесу педагогічної взаємодії: особистісно орієнтований вимір / С. Б. Бричок // Педагогічний дискурс. - 2007. - Вип. 2. - С. 32-35. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/peddysk_2007_2_9 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Бричок С. Б. Сутність і зміст процесу педагогічної взаємодії: особистісно орієнтований вимір / С. Б. Бричок // Педагогічний дискурс. - 2007. - Вип. 2. - С. 32-35. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/peddysk_2007_2_9.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |