Наукова періодика України | Педагогічний альманах | ||
Кокнова Т. А. Формування лінгвометодичної компетентності майбутніх вчителів іноземних мов як стратегія до міжкультурної комунікації / Т. А. Кокнова // Педагогічний альманах. - 2017. - Вип. 36. - С. 165-169. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pedalm_2017_36_30 Наведено теоретичні й методичні засади формування лінгвометодичної компетентності майбутніх викладачів іноземних мов у процесі фахової підготовки. Розкрито педагогічні підходи до аналізу уявлень про лінгвометодичну підготовку викладача іноземної мови, обґрунтовано педагогічну систему формування лінгвометодичної компетентності майбутніх спеціалістів. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Кокнова Т. А. Формування лінгвометодичної компетентності майбутніх вчителів іноземних мов як стратегія до міжкультурної комунікації / Т. А. Кокнова // Педагогічний альманах. - 2017. - Вип. 36. - С. 165-169. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pedalm_2017_36_30.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |