Наукова періодика України | Педагогічний альманах | ||
Примакова В. В. Розвиток післядипломної освіти вчителів початкових класів як науково-педагогічна проблема / В. В. Примакова // Педагогічний альманах. - 2016. - Вип. 32. - С. 48-54. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pedalm_2016_32_9 Виявлено чинники впливу, визначено тенденції розвитку та простежено трансформації, що відбулися в теорії та практиці післядипломної освіти вчителів початкових класів в Україні зазначеного періоду. Простежено еволюцію мети і завдань, принципів і підходів, структури і функцій, змісту, форм і методів у діяльності системи інституцій, спрямованій на забезпечення розвитку компетентності вчителів початкових класів протягом життя. Обгрунтовано періодизацію та охарактеризовано періоди й етапи розвитку післядипломної освіти вчителів початкових класів в Україні в окреслених хронологічних межах: І - 1948 - 1970 рр. - формувальний; II - 1971 - 1990 рр. - теоретико-реформаційний; III - 1991 - 2012 рр. - модернізаційний. Визначено можливості реактуалізації продуктивного досвіду минулого для конструктивної розбудови національної освіти у світовому просторі. Окреслено перспективи розвитку післядипломної освіти вчителів початкових класів у структурі неперервної освіти України. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Примакова В. В. Розвиток післядипломної освіти вчителів початкових класів як науково-педагогічна проблема / В. В. Примакова // Педагогічний альманах. - 2016. - Вип. 32. - С. 48-54. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pedalm_2016_32_9.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |