Наукова періодика України Педагогічний альманах


Смолінська О. Є. 
Феноменологічно-герменевтичний дослідницький підхід до вивчення культурно-освітнього простору педагогічних університетів / О. Є. Смолінська // Педагогічний альманах. - 2014. - Вип. 22. - С. 192-197. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pedalm_2014_22_33
  Повний текст PDF - 698.991 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Смолінська О.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Смолінська О. Є. Феноменологічно-герменевтичний дослідницький підхід до вивчення культурно-освітнього простору педагогічних університетів / О. Є. Смолінська // Педагогічний альманах. - 2014. - Вип. 22. - С. 192-197. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pedalm_2014_22_33.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Смолінська Олеся Євгенівна (педагогічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського