Наукова періодика України | Педагогічний альманах | ||
Смолінська О. Є. Феноменологічно-герменевтичний дослідницький підхід до вивчення культурно-освітнього простору педагогічних університетів / О. Є. Смолінська // Педагогічний альманах. - 2014. - Вип. 22. - С. 192-197. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pedalm_2014_22_33 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Смолінська О. Є. Феноменологічно-герменевтичний дослідницький підхід до вивчення культурно-освітнього простору педагогічних університетів / О. Є. Смолінська // Педагогічний альманах. - 2014. - Вип. 22. - С. 192-197. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pedalm_2014_22_33.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |