Наукова періодика України | Педагогічні інновації: ідеї, реалії, перспективи | ||
Ковальова О. Особливості перспективного розвитку соціально-комунікативної компетентності вчителів закладів загальної середньої освіти / О. Ковальова // Педагогічні інновації: ідеї, реалії, перспективи. - 2018. - Вип. 2. - С. 128-134. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ped_in_2018_2_19 Представлено якісний аналіз результатів психодіагностики експериментальної групи вчителів загальноосвітніх шкіл після проведення програми розвитку соціально-комунікативної компетентності (СКК), розкрито концептуальні та теоретичні засади розвивальної програми, подано дані статистичного аналізу значущості змін за всіма субкомпетентностями за t-критерієм Стьюдента та дані порівняльного аналізу результатів розподілу групи за рівнем розвитку СКК до та після формувального експерименту, описано психологічні та педагогічні особливості перспективного розвитку СКК. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Ковальова О. Особливості перспективного розвитку соціально-комунікативної компетентності вчителів закладів загальної середньої освіти / О. Ковальова // Педагогічні інновації: ідеї, реалії, перспективи. - 2018. - Вип. 2. - С. 128-134. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ped_in_2018_2_19. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |