Наукова періодика України Педагогічні інновації: ідеї, реалії, перспективи


Пасенко І. 
Педагогічні умови застосування контекстного підходу в професійній підготовці майбутніх бакалаврів з правознавства / І. Пасенко // Педагогічні інновації: ідеї, реалії, перспективи. - 2018. - Вип. 2. - С. 52-60. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ped_in_2018_2_10
Визначено педагогічні умови застосування контекстного навчання майбутніх бакалаврів з правознавства в професійній підготовці: спрямованість освітнього процесу на забезпечення мотивації до професійної діяльності; зміст нормативних дисциплін, що має бути зорієнтований на забезпечення професійної надійності майбутніх працівників; застосування активних методів навчання та інноваційних технологій з дотриманням принципу комплексності; ІКТ має бути складовою інформаційно-освітнього середовища контекстного типу; активне використання інноваційних технологій інтерактивного навчання з метою формування професійної компетентності; педагогічна підтримка, мотивація та контроль викладачів в процесі контекстного навчання; активні процеси фахової професійної підготовки майбутніх бакалаврів шляхом використання сучасних інтерактивних технологій, які здатні забезпечити вирішення проблемних ситуацій.
  Повний текст PDF - 302.633 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Пасенко І.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Пасенко І. Педагогічні умови застосування контекстного підходу в професійній підготовці майбутніх бакалаврів з правознавства / І. Пасенко // Педагогічні інновації: ідеї, реалії, перспективи. - 2018. - Вип. 2. - С. 52-60. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ped_in_2018_2_10.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського