Наукова періодика України | Образ | ||
Досенко А. Digital-реклама як жанр: етичні параметри реалізації / А. Досенко // Образ. - 2019. - Вип. 1. - С. 52-60. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/obraz_2019_1_8 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Досенко А. Digital-реклама як жанр: етичні параметри реалізації / А. Досенко // Образ. - 2019. - Вип. 1. - С. 52-60. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/obraz_2019_1_8. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |