Наукова періодика України Науковий вісник Полісся


Mykhailovska O. V. 
The prospects of Virtual Reality (VR) technology in educational process and business / O. V. Mykhailovska, A. I. Chervynskyi, D. P. Fokin // Науковий вісник Полісся. - 2019. - № 1. - С. 139-147. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvp_2019_1_19
Багато педагогів і дослідників вважають, що інформаційні технології можуть принести інновації традиційним освітнім процесам. Використання сучасних технологій VR та ігор в освіті, науці (експериментах), економіці, бізнесі є актуальним завданням в умовах стрімкого інформаційного розвитку. Постановка проблеми. Багато молодих фахівців у сфері менеджменту, які закінчили університет та не мали достатнього практичного досвіду, як результат не сформували необхідних навичок. Зазначене породжує низький рівень якості фахівців, які не здатні приймати управлінські рішення та розвіязувати проблемні питання. Аналіз останніх досліджень і публікацій. Використання віртуальної реальності в різних сферах національної життєдіяльності вивчали А. В. Гощинський, А. О. Петренко-Лисак та ін. Основні проблеми відносно віртуальних технологій в системі вищої освіти окреслені в роботах А. А. Засєкін, Ю. С. Лемешко та ін. Виділення недосліджених частин загальної проблеми. У наукових працях зовсім не приділяється увага питанню відносно впливу на формування практичних навичок за допомогою віртуальних технологій у студентів управлінських спеціальностей. Отримання необхідних практичних навичок роботи з інформацією можливе лише за умови активного залучення студента до різноманітних навчальних занять та ігор, які максимально наближені до реалій сучасного бізнес-середовища. Виклад основного матеріалу. Визначено різні концепції, такі як моделювання, віртуальна реальність і технології, віртуальні світи та середовища, які можна активно застосовувати на практиці. Досліджено роль моделювання в освіті, бізнесі, історію та переваги технології VR. Висновки: бізнес-симуляції вважаються прогресивною тенденцією в сучасній освіті, яка здатна максимально наблизити практичні навички у віртуальній реальності до сучасних трансформаційних умов. Використання таких новітніх технологій дозволить формувати у майбутніх менеджерів практичні навички найвищої якості.Багато педагогів і дослідників вважають, що інформаційні технології можуть принести інновації традиційним освітнім процесам. Використання сучасних технологій VR та ігор в освіті, науці (експериментах), економіці, бізнесі є актуальним завданням в умовах стрімкого інформаційного розвитку. Постановка проблеми. Багато молодих фахівців у сфері менеджменту, які закінчили університет та не мали достатнього практичного досвіду, як результат не сформували необхідних навичок. Зазначене породжує низький рівень якості фахівців, які не здатні приймати управлінські рішення та розвіязувати проблемні питання. Аналіз останніх досліджень і публікацій. Використання віртуальної реальності в різних сферах національної життєдіяльності вивчали А. В. Гощинський, А. О. Петренко-Лисак та ін. Основні проблеми відносно віртуальних технологій в системі вищої освіти окреслені в роботах А. А. Засєкін, Ю. С. Лемешко та ін. Виділення недосліджених частин загальної проблеми. У наукових працях зовсім не приділяється увага питанню відносно впливу на формування практичних навичок за допомогою віртуальних технологій у студентів управлінських спеціальностей. Отримання необхідних практичних навичок роботи з інформацією можливе лише за умови активного залучення студента до різноманітних навчальних занять та ігор, які максимально наближені до реалій сучасного бізнес-середовища. Виклад основного матеріалу. Визначено різні концепції, такі як моделювання, віртуальна реальність і технології, віртуальні світи та середовища, які можна активно застосовувати на практиці. Досліджено роль моделювання в освіті, бізнесі, історію та переваги технології VR. Висновки: бізнес-симуляції вважаються прогресивною тенденцією в сучасній освіті, яка здатна максимально наблизити практичні навички у віртуальній реальності до сучасних трансформаційних умов. Використання таких новітніх технологій дозволить формувати у майбутніх менеджерів практичні навички найвищої якості.
  Повний текст PDF - 524.119 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Mykhailovska O.
  • Chervynskyi A.
  • Fokin D.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Mykhailovska O. V. The prospects of Virtual Reality (VR) technology in educational process and business / O. V. Mykhailovska, A. I. Chervynskyi, D. P. Fokin // Науковий вісник Полісся. - 2019. - № 1. - С. 139-147. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvp_2019_1_19.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського