Наукова періодика України | Науковий вісник Полісся | ||
Doniy N. E. Wisdom as a commodity in economic-centered social space of xxi century / N. E. Doniy // Науковий вісник Полісся. - 2017. - № 2(2). - С. 184-188. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvp_2017_2%282%29__30 Представлення мудрості як феномену, що з метафізичної цінності став товаром. Економоцентризм змінив суть більшості класичних смислових конструкцій та їх вимір, перетворивши деякі з них на засоби управління суспільством, на ідеологію. Тож, починаючи з середини ХХ ст. серед тлумачень мудрості в публікаціях і словниках починає домінувати визначення мудрості як експертної системи знань, орієнтованої на практичну сторону життя (П. Балтес). Найкраще таке розуміння на практиці реалізують представники консалтингового бізнесу. Мудрість, яку вони продають, є більш наближеною до людини й її бажання перемоги, тому-то, коучери й консультанти з тренінгових центрів твердо впевнені, що їх знання спонукають інших діяти правильно й досягати успіхів. Задача постачальника/торговця мудрістю, яким й є коучер, і вивести на світ усе приховане в глибині душі індивіда й вказати шлях до бажаного, виходячи з наявного досвіду. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Doniy N. E. Wisdom as a commodity in economic-centered social space of xxi century / N. E. Doniy // Науковий вісник Полісся. - 2017. - № 2(2). - С. 184-188. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvp_2017_2(2)__30. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |