Наукова періодика України | Науковий вісник Полісся | ||
Chikirisov D. V. Identification of the mass media company market competitive position using methodological approaches of the portfolio analysis / D. V. Chikirisov // Науковий вісник Полісся. - 2017. - № 1(2). - С. 179-184. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvp_2017_1%282%29__30 Розкрито економічні мотиви зваженого підходу до побудови портфелю послуг медійних підприємств України на прикладі ТВ ЗМК. Розроблено карту стратегічних позицій на основі типових стратегій конкуренції підприємств за параметрами оптимізації охоплення аудиторії (доля ринку) та диференціації глядачів, яку в підсумку приведено до класичної матриці збалансування портфелю продуктів БКГ. Підкреслено важливість досягнення підприємством ЗМК точки беззбитковості. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Chikirisov D. V. Identification of the mass media company market competitive position using methodological approaches of the portfolio analysis / D. V. Chikirisov // Науковий вісник Полісся. - 2017. - № 1(2). - С. 179-184. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvp_2017_1(2)__30. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |