Наукова періодика України Науковий вісник Полісся


Hryshova I. Yu. 
Brand capitalization as a tool to maximize business value / I. Yu. Hryshova, O. B. Naumov, T. S. Shabatura // Науковий вісник Полісся. - 2016. - Вип. 3. - С. 168-175. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvp_2016_3_26
Розглянуто бренд як ключову детермінанту формування конкурентних переваг та джерело нарощення фінансових потоків. Окреслено роль бренду в нематеріальних активах підприємства та створенні нематеріальних цінностях для цільової аудиторії. Ідентифіковані структурні складники бренду. Обгрунтовано модель впливу капіталізації бренду на максимізацію ринкової вартості бізнесу, синергія взаємодії складових елементів якої створює нематеріальні цінності та забезпечує одержання соціально-економічного ефекту, окреслює вектори руху фінансових потоків та їх здатність нарощувати обсяги у перспективі.
  Повний текст PDF - 449.206 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Hryshova I.
  • Naumov O.
  • Shabatura T.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Hryshova I. Yu. Brand capitalization as a tool to maximize business value / I. Yu. Hryshova, O. B. Naumov, T. S. Shabatura // Науковий вісник Полісся. - 2016. - Вип. 3. - С. 168-175. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvp_2016_3_26.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського