Наукова періодика України | Науковий вісник Полісся | ||
Поліщук І. І. Фактори розвитку маркетингового потенціалу підприємства / І. І. Поліщук // Науковий вісник Полісся. - 2016. - Вип. 2. - С. 97-102. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvp_2016_2_17 Висвітлено основні підходи до трактування суті маркетингового потенціалу підприємства, категорії розвитку промислових підприємств і їх сукупного потенціалу. Акцентовано увагу на тому, що за сучасних умов неможливо забезпечити результативність діяльності на засадах орієнтації лише на ефективне використання наявних потужностей. Одним з ключових ресурсів підвищення ефективності діяльності підприємств є використання маркетингового підходу, формування та розвитку маркетингового потенціалу. Обгрунтовано алгоритм взаємодії стратегічного управління маркетинговим потенціалом підприємства та його розвитком. Зроблено висновок про те, що результати дослідження маркетингового потенціалу надають змогу підприємству зрозуміти, який рівень використання його можливостей на ринку, виявити слабкі місця, що не дозволяють достатньою мірою реалізувати прийняті стратегічні і тактичні рішення щодо розвитку діяльності. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Поліщук І. І. Фактори розвитку маркетингового потенціалу підприємства / І. І. Поліщук // Науковий вісник Полісся. - 2016. - Вип. 2. - С. 97-102. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvp_2016_2_17.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |