Наукова періодика України Науковий вісник Полісся


Євдоченко О. О. 
Сучасні напрями екологізації маркетингової діяльності ТНК / О. О. Євдоченко, Н. В. Чала // Науковий вісник Полісся. - 2015. - Вип. 3. - С. 159-164. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvp_2015_3_25
Визначено основні напрями екологізації маркетингової діяльності транснаціональних корпорацій, узагальнено інструментарій і технології екологічного маркетингу, які застосовуються під час розробки товару, його виробництва, пакування, процесу постачання, утилізації, проілюстровано практичне застосування екологічних принципів транснаціональними корпораціями.
  Повний текст PDF - 224.87 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Євдоченко О.
  • Чала Н.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Євдоченко О. О. Сучасні напрями екологізації маркетингової діяльності ТНК / О. О. Євдоченко, Н. В. Чала // Науковий вісник Полісся. - 2015. - Вип. 3. - С. 159-164. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvp_2015_3_25.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Євдоченко Олена Олександрівна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського