Наукова періодика України | Науковий вісник Полісся | ||
Савіна Г. Г. Позитивний імідж та ділова репутація у забезпеченні конкурентоспроможності підприємства / Г. Г. Савіна, В. О. Баличова, Ю. О. Калугін // Науковий вісник Полісся. - 2015. - Вип. 3. - С. 96-99. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvp_2015_3_15 Розглянуто суть понять "позитивний імідж" та "ділова репутація" у відношенні підприємства. Зазначено мету формування іміджу та ділової репутації за умови функціонування у ринковому середовищі, яке передбачає перманентний стан конкурентної боротьби. Позитивний імідж та ділову репутацію розглянуто як конкурентні переваги підприємства. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Савіна Г. Г. Позитивний імідж та ділова репутація у забезпеченні конкурентоспроможності підприємства / Г. Г. Савіна, В. О. Баличова, Ю. О. Калугін // Науковий вісник Полісся. - 2015. - Вип. 3. - С. 96-99. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvp_2015_3_15.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |