Наукова періодика України | Науковий вісник Полісся | ||
Гарафонова О. І. Використання CRM-системи та кластеризації у маркетинговій діяльності сучасного підприємства / О. І. Гарафонова // Науковий вісник Полісся. - 2015. - Вип. 3. - С. 85-89. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvp_2015_3_13 Розглянуто використання CRM-системи на підприємстві як засіб підвищення його конкурентоспроможності на ринку. Розглянуто етапи впровадження CRM-системи на підприємстві у межах реформування маркетингової діяльності. Виявлено економічний ефект від впровадження CRM-системи у межах вдосконалення маркетингової діяльності підприємства. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Гарафонова О. І. Використання CRM-системи та кластеризації у маркетинговій діяльності сучасного підприємства / О. І. Гарафонова // Науковий вісник Полісся. - 2015. - Вип. 3. - С. 85-89. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvp_2015_3_13.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |