Наукова періодика України Науковий вісник Національного університету біоресурсів і природокористування України


Швиденко О. М. 
Особливості та механізм впровадження інтернет-маркетингу на аграрних підприємствах. / О. М. Швиденко // Науковий вісник Національного університету біоресурсів і природокористування України. Сер. : Економіка, аграрний менеджмент, бізнес. - 2013. - Вип. 181(4). - С. 359-369. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvnau_econ_2013_181%284%29__60
  Повний текст PDF - 476.07 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Швиденко О.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Швиденко О. М. Особливості та механізм впровадження інтернет-маркетингу на аграрних підприємствах. / О. М. Швиденко // Науковий вісник Національного університету біоресурсів і природокористування України. Сер. : Економіка, аграрний менеджмент, бізнес. - 2013. - Вип. 181(4). - С. 359-369. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvnau_econ_2013_181(4)__60.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Швиденко Ольга Михайлівна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського