Наукова періодика України | Науковий вісник Мукачівського державного університету | ||
Holubka Y. Audit of marketing activity of the enterprise: theoretical and practical aspects / Y. Holubka // Науковий вісник Мукачівського державного університету. Сер. : Економіка. - 2018. - Вип. 2. - С. 50-53. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvmdue_2018_2_9 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Holubka Y. Audit of marketing activity of the enterprise: theoretical and practical aspects / Y. Holubka // Науковий вісник Мукачівського державного університету. Сер. : Економіка. - 2018. - Вип. 2. - С. 50-53. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvmdue_2018_2_9. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |