Наукова періодика України | Науковий вісник Львівського національного університету ветеринарної медицини та біотехнологій імені С. З. Ґжицького | ||
Кудла Т. Ю. Маркетингові засади формування виробничих затрат у сільськогосподарських підприємствах / Т. Ю. Кудла // Науковий вісник Львівського національного університету ветеринарної медицини та біотехнологій імені С. З. Ґжицького. Серія : Харчові технології. - 2016. - Т. 18, № 1(4). - С. 198-203. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvlnu_2016_18_1%284%29__36 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Кудла Т. Ю. Маркетингові засади формування виробничих затрат у сільськогосподарських підприємствах / Т. Ю. Кудла // Науковий вісник Львівського національного університету ветеринарної медицини та біотехнологій імені С. З. Ґжицького. Серія : Харчові технології. - 2016. - Т. 18, № 1(4). - С. 198-203. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvlnu_2016_18_1(4)__36. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |