Наукова періодика України | Науковий вісник Львівського національного університету ветеринарної медицини та біотехнологій імені С. З. Ґжицького | ||
Білоткач І. А. Формування маркетингових стратегій аграрних підприємств / І. А. Білоткач, М. О. Багорка // Науковий вісник Львівського національного університету ветеринарної медицини та біотехнологій ім. Ґжицького. - 2014. - Т. 16, № 1(1). - С. 32-39. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvlnu_2014_16_1%281%29__7 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Білоткач І. А. Формування маркетингових стратегій аграрних підприємств / І. А. Білоткач, М. О. Багорка // Науковий вісник Львівського національного університету ветеринарної медицини та біотехнологій ім. Ґжицького. - 2014. - Т. 16, № 1(1). - С. 32-39. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvlnu_2014_16_1(1)__7. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |